Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Danes je Ne nov 17, 2019 11:49

Jedilnik-pomoč

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

ainai

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: Sr feb 03, 2016 20:18

Odgovor Sr feb 03, 2016 20:23

Jedilnik-pomoč

Pozdravljeni.

Pred dobrim mesecem sem začela z obiskovanjem fitnesa in stem tudi s spremembo prehrane. Stara sem 23 let, visoka 165 cm in imam 54kg. Z utežmi treniram 3x tedensko (pon: triceps, hrbet; sreda: prsa, rame; petek:noge, biceps; torek, četrtek, vikend: kardio+trebuše; 1x tedensko pavza)

V enem mescu sem izgubila 5 kg in večino maščobe okolitrebuha, nekaj pa je je še vedno ostalo in želela bi se znebiti tudi te.

Moj jedilnik izgleda takole:
Če sem v službi dopoldan:
-Zajtrk (4.30): Ovseni kosmiči+mleko 0,5%, sadje (kivi,maline, banane)+ 1 kapsula omega 3,6,9, vitamini, magnezij
-Malica1 (7.30): Sadje (jabolko, banana)
-Malica2 (10.00): Grški jogurt z 0% maščobo+maline ali ananas / cottagecheese+tuna / oreščki
-13.00: 1 merica proteinov
-Kosilo (15.00): piščančje prsi+kuhana zelenjava, solata+ 1 kapsula omega 3,6,9
-Malica (17.30): salama pišč.prsi, skuta,paprika/paradižnik
-Trening: 19.30, takoj po treningu merica proteinov z vodo
-Večerja (22.00): jajce, zelenjava, tuna/skuta+ 1 kapsula omega3,6,9, magnezijin vitamini

Če sem v službi popoldan:
-Zajtrk (7.30): Proteinske palačinke (jajce, banana, mericaproteinov, mleko, žlica pirine moke)+kapsula omega 3,6,9, vitamini, magnezij
-Trening: 9.00-11.00, takoj po treningu merica proteinov
-Kosilo (13.00): piščančje prsi/losos/govedina+kuhana zelenjava/divjiriž+solata+omega3,6,9
-Malica (16.30): cotage chees+tuna/grški jogurt+avokado+rižev vafelj/skuta+tuna/oreščki
-20.00: merica proteinov
Večerja (22.30): jajca/pišč.prsi+skuta+paprika/paradižnik+ kapsula omega3,6,9,vitamini, magnezij

Zanima me ali imam preveč vmesnih obrokov?
OH se zelo izogibam (ne jem krompirja, kruha, testenin).Zanima me, če bi bilo v jedilnik priporočljivo vključiti več OH in kdaj? Kateraživila bi še bilo dobro vključiti v moj jedilnik?

Hvala za odgovor ;)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če feb 04, 2016 08:31

Re: Jedilnik-pomoč

V jedilniku imaš več kot dovolj OH.

Če hočeš izgubiti zadnjo maščobo izloči mlečne izdelke in sadje ter ju nadomesti z jajci, mesom in zelenjavo.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če feb 04, 2016 22:27

Re: Jedilnik-pomoč

8x na dan maš obrok??
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Jedilniki forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM Metapure 2 kg 50% - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.