Stran 1 od 1

sprememba jedilnika

OdgovorObjavljeno: Sr dec 16, 2015 11:20
Napisal/-a nela
Zdravo. 2 meseca sem na keto, imela sem tri obroke dnevno, zdaj mi pa zaradi službe ne znese. Zanima me ali je jedilnik dovolj kaloricen, ker imam že zdaj počasen metabolizem in si ga ne bi rada s premajhnim vnosom kalorij še upočasnila. Visoka sem 175cm teža pa okrog 72kg.
1.obrok: 4jajca+20g masla+omega3
2. obrok: 100-130g mesa (piscancje, govedina, svinjina)
150-200g zelenjave (brokoli, cvetaca)
50g avokada ali žlica olivca ali 10g masla
Omega3
Na dan treninga (3x na teden) spijem se whey.

Hvala za odgovor.

Re: sprememba jedilnika

OdgovorObjavljeno: Sr dec 16, 2015 13:57
Napisal/-a Grom
kako vidiš da je metabolizem počasen?
del kalorij lahko dopolnjuješ z lastno maščobo. s časom se telo pirčne branit. hitreje izgubljaš hitreje se bo začel. zelo odvisno od posameznika. tudi tega kako znaš kurit to lastno maščobo in na striktni keto jo lahko znaš zelo

Re: sprememba jedilnika

OdgovorObjavljeno: Če dec 17, 2015 22:32
Napisal/-a nela
Vidim po tem da na wc grem 2x-3x na teden in da se mi takoj pozna na na kg če se pregrešim s kakimi OHji.
Kako pa vem kdaj se telo pricne branit? Zaustavitev izgubljanja teze?
Vsepovsod pise da za hitrejsi metabolizem obvezno zjutraj zajtrk, jaz pa mam na keto prvi obrok sele okrog 14h. Kaj je zdaj boljse? Kurjenje lastnih mascob ali pospesitev metabolizma?

Re: sprememba jedilnika

OdgovorObjavljeno: Pe dec 18, 2015 09:40
Napisal/-a Grom
a. če greš manjkrat na wc je to lahko samo zato ker je manj odpada
b. oh dobiš gor ker vežejo vodo in dvignejo inzulin ne zaradi počasnega metabolizma. zaradi tega dobiš pri vseh makrotih lahko
c. imeti nujno zajtrk je v skladu z odvisnostjo sladkorja. če imaš preveč maščobe pa ni logike da imaš nujno zajtrk da dovedeš energijo. velik larifari sodobne prehrane. moraš pa se naučit kurit maščobo seveda ki jo imaš na sebi

Re: sprememba jedilnika

OdgovorObjavljeno: Pe dec 18, 2015 11:24
Napisal/-a nela
Maščobe mam več kot dovolj :)) hvala za odgovor