Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Odpornost 19 - forum
 
Danes je So dec 07, 2019 18:09

Jedilnik - začetek

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

dast

Pleničar

Vnosov: 25

Pridružen: So maj 02, 2015 18:51

Odgovor So nov 07, 2015 17:34

Jedilnik - začetek

Cilj: izguba maščobe

teža: 77kg


2000kcal; 160B, 160OH, 80M
To so vrednosti, ki sem si jih zastavil za izhodiščno točko glede na kg.

PON, TOR in ČET trening košarke ob 20:30-22:00 ( Torej lahko jem okrog 23:00, nato grem spat, saj se vstajam ob 5 zjutraj. )
SRE, PET, SOB trening s kettlebelli ob 15:00 oz v SOB zjutraj.


Beljakovine bom razporedil enakomerno čez dan, M v obroke ki niso direktno pred ali po treningu.

Zanima me predvsem glede OH. Prebiram, da bi jih naj vnesel v zadnjem obroku?
Torej bi to pomenilo okrog 200g riža ob 23 zvečer? Kaj pa če ne morem pojesti 200g riža v enem obroku :)? ( namreč jaz KOMAJ pojem 100g).
Se probam prisilit? razdelit na 2 obroka? zvečer ob 23 in zjutraj ob 5? ali raje en del pred treningom? Slika

Včasih se mi zgodi da imam oba treninga isti dan. KB ob 15 in košarko ob 20:30. Kako takrat vnest OHje?

In še opcija, ko delam popoldan: KB ob 9 zjutraj in košarka ob 20:30. Kako takrat z Ohji.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So nov 07, 2015 20:01

Re: Jedilnik - začetek

OH imaš v zadnjem obroku če jih imaš malo.
Če maš normalen vnos jih porazdeliš- Za moje pojme pa bolje v popoldanskem času kot dopoldan da telo zna kurit maščobe
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

LeeLoo30

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: Ne nov 08, 2015 19:18

Odgovor Ne nov 22, 2015 22:42

Re: Jedilnik - začetek

Tudi jaz bi prosila za malo pomoči. Rada bi probala LCHF, pa imam težavo, ker od mesa jem zgolj perutnino, pa tudi sicer spadam med tiste ta "zbirčne." Nobene zelenjave, nič morskega, nič svinjine... In, ko sem si sestavljala jedilnik, sem ugotovila, da imam več B kot M. Imate kakšen predlog kaj spremenit oz. na kakšen način dodat M, da bo še vedno v okviru 1500 kcal?
Teža: 66 kg/30% bodyfat
Cilj: 58 kg /20%bodyfat
Treningi:5x tedensko. 2x hiit + 3x uteži (5h/teden)

Moj jedilnik in njegova malo spremenjena različica spodaj:
Slika
Slika




Hvala!
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po nov 23, 2015 06:31

Re: Jedilnik - začetek

preveč vplva na inzulin za večino ljudi.
jajca, meso , ribe, putr, mast, olivno, avokado..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

bodibilder

Mlečnozobec

Vnosov: 215

Pridružen: Če jun 25, 2015 08:47

Odgovor Po nov 23, 2015 20:23

Re: Jedilnik - začetek

Nisem noben ekspert za ketogeno dieto, ampak ni v tej dieti od LeeLoo30 malo preveč beljakovin in premalo maščob nasplošno? Preveč beljakovin bi naj negativno vplivalo na ketozo koliko mi je znano.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po nov 23, 2015 21:12

Re: Jedilnik - začetek

imaš več stopenj ketoze
odvisno kaj je cilj
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

LeeLoo30

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: Ne nov 08, 2015 19:18

Odgovor Če dec 03, 2015 18:34

Re: Jedilnik - začetek

Hej Grom & Co.,

cilj je izguba maščobe, itak. Cilj je it iz 65 kg vsaj na 60 oz. bolje rečeno - znižat % maščobe iz 30 na okoli 20. :)
Jst ne vem, sestavljam te jedilnike, pa kr nč mi ni jasn :/ Pa še zbirčna sem tok in posledično omejena z izborom živil.

Zanima me, če je razmerje 50g OH, 100g M in 120g B kul? To nanese okoli 1580 kcal, s treningom jih dnevno pokurim od 400 - 500.

Hvala za odgovor,

LL
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če dec 03, 2015 21:10

Re: Jedilnik - začetek

verjetno bo za izgubo to to..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Mikaa

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: To jan 12, 2016 19:59

Odgovor To jan 12, 2016 20:09

Re: Jedilnik - začetek

Prosila bi za pomoč. Začela sem pred 14 dnevi. Ne jem kruha, testenin...(oz nič iz moke), riž, krompirja, mleka, sadja...

Uporabljam kokosovo maslo za peko in maslo. Katerega tudi pojem košček na dan.

Jem meso,jajce, zelenjavo ( zeleno), sir, kislo smetano-tej pa tej. Kavo pijem brez mleka in sladkorja, pijem samo vodo oz 1X na dan vitamin C oz magnezij šumeče tableto.

Berem po forumih... In nič jasno. Nekje piše da se lahko je sadje 1X na dan. Da se pije mleko.. tudi sladica se lahko naredi iz kokosove moke ali oreščkov...


Kaj je še takšnega da bi lahko jedla? Da se ne ponavljajo en in isti jedilnik ?

Hvala!
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To jan 12, 2016 20:19

Re: Jedilnik - začetek

to je pdvisno od posameznika.. določen del posameznikov lahko hujša na mcdonaldsu... nekateri morajo izločit vse mlečne izdelke neglede na izločanje kalorij... rečeno v grobem čeprav v nasprotju znanosti o kalorijah. ampak dostikrat praksa pokaže da je tako
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Jedilniki forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov


 
Crush Bar FORUM Sukrin december - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.