Stran 1 od 2

Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: To okt 27, 2015 12:29
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
Živjo,

prosim za komentarje/mnenje o mojem jedilniku/vadbi. Drugače pa sem visoka 170 cm in tehtam 63-64 kg. Trebušne so sicer vidne, imam pa vseeno včasih občutek napihnjenosti.

Jedilnik:
- zajtrk: 3 jajca, popečena na kokosovi maščobi, košček masla (cca 20-30g), nekaj zelenjave (paradižnik, paprika, kumara), zeleni čaj/kava + 2x omega 3, one a day, minerali, cca 30 min pred zajtrkom vzamem še l-carnitine
(včasih namesto masla v jajca vmešam kokosovo moko - šmorn, zraven pa še pojem žlico mandljevega/arašidovega masla, ali naredim preliv iz temne čokolade - 75% kakava ali pa pijem kavo s smetano)

- kosilo: cca. 150 g piščanca + kuhana zelenjava (brokoli, cvetača)/sveža solata + 2x omega 3 - sem nekaj časa zraven jedla še avokado, a mi ni ustrezalo - sem imela občutek, da se redim

- malica: 30g wheya, 30 g oreščkov (lešniki, mandlji, občasno arašidi)

- večerja: cca. 150g piščanca/govedine/tune + solata + olivno olje, balzamični kis, včasih tudi kakšen sir zraven, olive

Na dneve, ko treniram pa še max burner in l-carnitine pred treningom ter 30g wheya po treningu.


Pred kratkim sem za zajtrk imela 3 jajca in banano, ter po treningu še zraven malto, pri malici pa še kakšno sadje, ponavadi jabolko.

Off obrok imam ponavadi čez vikend (kakšna pica, testenine, sladoled), vendar je to to in čez teden nimam nekih želj po junk-u.


Trening:
Treniram običajno 4-5x tedensko v fitnesu, pri čemer imam trening razdeljen na mišične skupine, in sicer:
- prsa, triceps
- noge, rame
- hrbet, biceps

Vsakič dodam še dve vaji za trebušne mišice in po treningu z utežmi še 30 min kardio (menjavam tek, hojo v hrib, včasih tudi orbitrek).


Zadnje čase se mi zdi, da ni več napredka oz. se celo počutim napihnjeno oz. je možno, da mi hormoni nagajajo?

Aja pa še to....tudi obiski wc-ja niso več tako redni kot so bili pred dvema mesecema...a je možno, da je to vplivalo dejstvo, da sem črtala banano iz zajtrka in jabolko iz malice ter dodala maščobe? pred tem namreč ni bilo nobenih težav.

Lp,

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Če okt 29, 2015 09:20
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
Anyone? Slika

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Če okt 29, 2015 09:33
Napisal/-a Grom
imaš preveč beljakovin in premalo maščob
hormoni pomeni kaj. če je izostala menstruacija je to obrambni mehanizme ženskega telesa. Občasno celice napolni z maščobo tako da zaužiješ oh. lahko je kaj drugega..

kar imaš oh daj proti večeru popoldan in ne zjutraj tekom dneva ker le prekinjaš kurjneje maščob

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Če okt 29, 2015 12:27
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
Grom je napisal/-a:imaš preveč beljakovin in premalo maščob
hormoni pomeni kaj. če je izostala menstruacija je to obrambni mehanizme ženskega telesa. Občasno celice napolni z maščobo tako da zaužiješ oh. lahko je kaj drugega..

kar imaš oh daj proti večeru popoldan in ne zjutraj tekom dneva ker le prekinjaš kurjneje maščob




Najprej hvala za odgovor.

Kar se tiče hormonov: recimo v času menstruacije, ponavadi prva dva dni, imam občutek, da me čist zalije, zlasti v predelu trebuha, potem pa je čez par dni vse normalno.

A bi bilo mogoče smiselno pri treningih zmanjšati količino kardia, in ga recimo vključiti samo na začetku treninga 10-15 min? Ali pa lahko pustim tako kot je (mi paše).

Kako predlagaš, da spremenim jedilnik v smislu razmerja beljakovine - maščobe?

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Če okt 29, 2015 16:17
Napisal/-a Grom
kardia ne rabiš, dela ljudi le lačne
zalije te voda za neki dni in je

imej saj 60% m če se greš tako hrano

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Po nov 02, 2015 12:31
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
Sem zdaj malce čez vikend razmišljala, kako in kaj pa nisem nič pametnega pogruntala.

Torej, kako pa predlagaš konkretno, da vnesem 60% maščob...kje kaj dodam/odstranim?


Se opravičujem, da "težim".


Lp,

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Po nov 02, 2015 20:19
Napisal/-a Grom
če se hočeš iti LCHF potem da

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: To nov 03, 2015 08:08
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
? Slika

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: To nov 03, 2015 11:40
Napisal/-a Tjašša
Mogoče kaj pomaga - jaz si pomagam tako, da si za malico (lahko tudi za kakšen dan vnaprej) naredim panna cotto ali kaj v kombinaciji z mascarpone. Avokado je tudi priročna in dobra varianta. K jajcem lahko dodaš kakšno slanino, morda žlico kisle smetane... Sigurno si pa narediš več "škode" kar se tiče rejenja, če zjutraj poješ eno banano, kot pa če poješ avokado.

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Sr dec 02, 2015 12:24
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
Živjo,

spet jaz.

Torej ob več ali manj nespremenjenem jedilniku (piščanca je sedaj namesto 150g tam nekje 120-130g) in ob spremenjenem treningu - nič več kardia po treningu z utežmi, temveč zgolj intenzivnejši trening z utežmi, lahko poročam o izboljšanem počutju, ni več tistega občutka napihnjenosti pa tudi sama pri sebi opažam opazno razliko, tudi kakšen kg je šel dol.

Opažam pa zadnje čase, zlasti pretekla dva tedna, da me, sicer ne vsak dan, po zaužitju oreščkov, zlasti sem to opazila po zaužitju mandljevega masla in včeraj arašidov, po kakšni dobri uri ali dveh, prične črvičiti v črevesju, pri čemer se bolečina nato razširi še v hrbet. Se pa situacija ob fizični aktivnosti izboljša in nato recimo naslednji dan, kot da ni bilo nič. Sumim torej, da so krivi oreščki, pa me zanima, kakšen pameten predlog, kaj jest namesto le-teh za malico.

Malica je sedaj 30g wheya in 30 g oreščkov. Kakšen fajn predlog? Mam pa malico v službi, tako da bi bilo fajn, da je kaj primernega za na pot :)

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Sr dec 02, 2015 15:25
Napisal/-a Grom
pač ne omega 6 maščob.. maš lešnike ali pa puter, avokado..

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Sr dec 02, 2015 16:40
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
kaj pa meniš o kombinaciji kefir + 2 žlici kokosove moke?

kakšno je na sploh tvoje mnenje o kefirju?

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Sr dec 02, 2015 18:22
Napisal/-a Grom
pravi kefir je ok če rabiš probiotike.. ampak kombinacija te bo po nekaj urah delala lačno. če te ne je verjetno ok. če te imaš problem s tako hrano

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Ne apr 03, 2016 17:01
Napisal/-a moj_zlobni_jaz
Živjo,

it`s me again :)

Sem malo testirala s spremembami v jedilniku in sem trenutno pri sledečem:

- zajtrk: 2 jajci - popečeni na kokosovem maslu, košček masla (cca 20g), nekaj zelenjave (paradižnik, paprika, kumara), zeleni čaj/kava + 2 x omega 3, vitamini in minerali

- kosilo: cca. 120 g piščanca + kuhana zelenjava (brokoli, cvetača)/sveža solata + 2x omega 3

- malica: 30 g oreščkov, 30g avokada

- večerja: 2 kuhani jajci ali cca. 120g piščanca/govedine/tune + solata + olivno olje, balzamični kis, včasih tudi kakšen sir zraven, olive

Med treningom bcaa, po treningu 30g whey izolata.

Še zmeraj kakšen off obrok čez vikend.

Sistem treningov še zmeraj 4x na teden trening z utežmi.


Zlasti me zanima, če je jedilnik ok ali bi bilo potrebno kaj dodati/odstraniti/spremeniti.

Vsak predlog je dobrodošel.

Hvala že vnaprej :)

Re: Moj jedilnik in vadba

OdgovorObjavljeno: Ne apr 03, 2016 19:41
Napisal/-a Grom
jedilnik ki bo defitnivno imel učinek na izgubo če se ga držiš..
vendar te slej ko prej odnese nazaj.
ne razumem zakaj imaš maščobe v enem obroku sploh ekstra