Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Danes je Po okt 14, 2019 16:57

Lchf in (ne)izgubljanje teze

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po avg 17, 2015 05:01

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Ja glede na volumen lahko dodaš riž, krompir ali nekaj kosmičev. Količinsko ne rabiš veliko, testiraj.
<< x

urby_urby

Mlečnozobec

Vnosov: 212

Pridružen: So apr 18, 2015 10:23

Odgovor So okt 03, 2015 12:26

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

končno lahko rečem, da sem se našel v enem načinu prehranjevanja, LCHF seveda. LCHF mi tako ustreza, da me občasne greške (cca. 1-2 krat na teden pri tašči :)) vržejo "iz tira", tako prebava, kot psihično.

v glavnem odločil sem se, da na LCHF načinu prehranjevanje grem v pridobivanje mišične mase, sedaj pa me zanima, vnose česa naj povečam? če si prav razlagam, je potrebno za mišično rast vnesti OH, drugače ne gre? in to okrog treninga, se pravi pred in po treningu? verjetno najbolje, da dodam nekaj riža, stročnice, mogoče kakšna kaša? razmišljal sem tudi o kakšen prašku za pridobivanje mišične mase?

prosim za vaše mnenje.

pa še to, kako kontrolirati, da pridobljena teža gre v pravo smer? se pravi v mišice in ne v maščobe. verjetno je pokazatelj ta, da če bom lahko dvigoval večja bremena in pa vizualna primerjava slik? mogoče lahko merim tudi kakšen obseg? recimo biceps? stegna? trebuh?

trenutno sem shujšal iz 94kg na 82kg v 3/4 leta, imam pa 182cm. koliko je normalni prirastek teže recimo na mesec? da se bom lahko malo orientiral tudi na osnovi tehnice. sicer vem, da bi moral shujšat še nekaj kilogramov, ker je še maščobe ampak nimam več volje.

uf, en kup vprašanj. se opravičujem. upam, da dobim odgovor vsaj na kakšnega. hvala v naprej za pomoč.
<< x

Tjašša

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 25

Pridružen: To sep 22, 2015 11:20

Odgovor So okt 03, 2015 14:12

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Oj :)
Sama sem trenutno pri istem. Se trudim pridobiti na mišični masi in hkrati ostati pri lchf (imam 168cm in slabih 50kg). Zaenkrat prakticiram tako, da dopoldne oz. do treninga jem maščobe+beljakovine, potem tik pred treningom oz. med treningom dodam hidrate, vključim pa jih tudi v obrok po treningu (riž, kosmiči, sadje). Če prav razumem (poenostavljam), se ti organizem čez noč naravna na maščobe in jih kuri še preostanek dneva, če mu ne daš hidratov.

Ne morem ti še povedati, kako se stvar točno obnese pri meni. Zaenkrat prakticiram zadevo slab mesec, sem si pa sestavila razpredelnico in merim obsege, da lažje spremljam razvoj. Kar se tiče pridobivanja maščobe, se pa nekaj zanašam tudi na vizualno oceno situacije.

Upam, da pomaga.
ad astra per aspera
<< x

urby_urby

Mlečnozobec

Vnosov: 212

Pridružen: So apr 18, 2015 10:23

Odgovor So okt 03, 2015 16:45

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Tjašša je napisal/-a:Oj :)
Sama sem trenutno pri istem. Se trudim pridobiti na mišični masi in hkrati ostati pri lchf (imam 168cm in slabih 50kg). Zaenkrat prakticiram tako, da dopoldne oz. do treninga jem maščobe+beljakovine, potem tik pred treningom oz. med treningom dodam hidrate, vključim pa jih tudi v obrok po treningu (riž, kosmiči, sadje). Če prav razumem (poenostavljam), se ti organizem čez noč naravna na maščobe in jih kuri še preostanek dneva, če mu ne daš hidratov.

Ne morem ti še povedati, kako se stvar točno obnese pri meni. Zaenkrat prakticiram zadevo slab mesec, sem si pa sestavila razpredelnico in merim obsege, da lažje spremljam razvoj. Kar se tiče pridobivanja maščobe, se pa nekaj zanašam tudi na vizualno oceno situacije.

Upam, da pomaga.


imaš kakšen prašek oz. enostavne OH za pred in med treningu in pa recimo kakšne kompleksne OH za po treningu (recimo Maltodex)?

katere obsege pa meriš? jaz sem malo prakticiral s tehnico Tanita ranga 200€, ampak to ni to, bolje je situacijo ocenjevat vizualno.
<< x

Tjašša

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 25

Pridružen: To sep 22, 2015 11:20

Odgovor So okt 03, 2015 20:21

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Pred/med treningom uporabim bieotechov carbox, včasih pa kar sadje. Po treningu ne dodajam hidratov v obliki prehranskih dopolnil. Merim pa vse po vrsti - meča, stegna, rit, pas, prsi, rame in roke :) tudi po moje ni slabo, če narediš kakšne prej/potem fotke, da malo lažje oceniš situacijo.
ad astra per aspera
<< x

urby_urby

Mlečnozobec

Vnosov: 212

Pridružen: So apr 18, 2015 10:23

Odgovor Ne okt 04, 2015 07:59

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Tjašša je napisal/-a:Pred/med treningom uporabim bieotechov carbox, včasih pa kar sadje. Po treningu ne dodajam hidratov v obliki prehranskih dopolnil. Merim pa vse po vrsti - meča, stegna, rit, pas, prsi, rame in roke :) tudi po moje ni slabo, če narediš kakšne prej/potem fotke, da malo lažje oceniš situacijo.


in gredo kg gor v pravo smer?
<< x

Tjašša

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 25

Pridružen: To sep 22, 2015 11:20

Odgovor Ne okt 04, 2015 08:47

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Saj pravim. Hidrate dodajam šele krajši čas, kakšen mesec. Redim v slabem smislu se zagotovo ne. Ostajajo mišice vidne, žile tudi :D tako na oko rečeno me je še malo pobralo (predvsem maščobico okrog pasu), mišice gredo pa kljub temu na boljše. Lahko pa objavim razpredelnico&kake fotke, ko se bo nabralo malo več meritev v njej, ko bom bolj točno videla, kako moje telo reagira in ko bo razlika malo bolj očitna.


Zadovoljna zaenkrat s tem režimom, manjka le še čas.
ad astra per aspera
<< x

urby_urby

Mlečnozobec

Vnosov: 212

Pridružen: So apr 18, 2015 10:23

Odgovor Ne okt 04, 2015 14:40

Re: Lchf in (ne)izgubljanje teze

Tjašša je napisal/-a:Saj pravim. Hidrate dodajam šele krajši čas, kakšen mesec. Redim v slabem smislu se zagotovo ne. Ostajajo mišice vidne, žile tudi :D tako na oko rečeno me je še malo pobralo (predvsem maščobico okrog pasu), mišice gredo pa kljub temu na boljše. Lahko pa objavim razpredelnico&kake fotke, ko se bo nabralo malo več meritev v njej, ko bom bolj točno videla, kako moje telo reagira in ko bo razlika malo bolj očitna.


Zadovoljna zaenkrat s tem režimom, manjka le še čas.


no le daj kakšne slike in tabelo. sem se odločil, da preberem to temo
viewtopic.php?f=291&t=31352&start=105
ker predvsem okrog treninga mi ni jasno kako in kaj

sam bi sicer moral shujšat še kakšen kg, recimo še iz 82 na vsaj 78-80, ampak kot sem omenil, mi LCHF (beri mastni izdelki) tako pašejo, da nimam več volje se matrat, ker hkrati me je potem strah, da bi pojedel tega preveč.

me zanimajo kaj bo zdajle v naslednjih 2 tednih, ko bom povečal količine, lahko se zgodi, da bo teža kr stala ali pa mogoče celo šla dol. bom pa verjetno zaenkrat poskusil brez OH, razen po treningu bom dodal whey in si ga recimo vmešal v kakšno sladko smetano, pač po treningu veliko B in M, ampak v prid B.
Prejšnja

Vrni se na Jedilniki forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.