Stran 1 od 39

Ketonska dieta - jedilniki

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 12:08
Napisal/-a Stasa
#ed_op#DIV#ed_cl#Tukaj lahko pišete svoje jedilnike. Jedilnike lahko tudi komentirate, ostala vprašanja pa zastavljajte v temo #ed_op#A href="http://www.maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?t=14277"#ed_cl#Ketonska dieta#ed_op#/A#ed_cl#, da bo bolj pregledno.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Jaz bom za začetek napisala kar včerajšnjega. Ker sem bila v MB in sem veliko skakala naokoli, nisem imela časa za več kot tri obroke.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Z: 1 žlica olja makadamije, 1 velika odcejena Safcol tuna#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#K: zelenjavna juha (samo zelenjava, voda in začimbe), pečeni škampovi repki, olivno olje, slaba žlica kisle smetane#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#V: puranji zrezek z mladim sirom, zelena solata, radič, zelje z mladim sirom in olivnim oljem, omega 3 kapsule#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 12:17
Napisal/-a tommy
Zajtrk: 20g ovsenih kosmičev + proteini 20g + olivno olje 2 žlici + 3g omega3 + 3 g Cla + 1 One-a-day#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Malica: MaxxShake 50g + žlica olivnega + pest lešnikov#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Kosilo: 200g piščančjih prs + 2 žlici olivnega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Malica: 50g MaxxShake + žlica olivca+pest lešnikov#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Pred fitnesom: 200g piščančjih prs + 10g riža + solata + žlica olivnega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Pred fitnesom : pol ure prej : 10ml Bcaa Liquid+ thermodrine#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Po fitesu: 40g  100 % Iso Whey + 20g  MaLtota+ 10ml Bcaa#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Pol ure po fitnesu: 200g tune z papriko ter paradajzom+ olivno#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Pred spanjem: 4 cela jajca z zelenjavo in dodatnimi beljaki+ 3g omega3+ 3g cla + 2 žlici olivnega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Tekom dneva spijem cca. 5l +, - vode, ter 1,5l zelenega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 14:00
Napisal/-a Tyasha
#ed_op#DIV#ed_cl#A nimaš ti tole mal preveč OH-jev za ketonsko?#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Staša: Jst bi umrla od tolk mal hrane. #ed_op#IMG src="/forum/richedit/smileys/smiley24.gif"#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 14:18
Napisal/-a tommy
Na dan treninga jih imam tok, ko pa ga nimam znižam Oh-je, kile lepo padajo rezultati odlični, dokler obira maščobo bom kar na tok oh ostal.

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 14:21
Napisal/-a Grom
#ed_op#DIV#ed_cl#Po moje čim manj kompliciranja boljši bo rezultat in lažje bo zdržat. Npr. danes:#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#1. 5 jajc + 5g omega 3#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#2. 500 ml Isopure + pest lešnikov#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#3. cca 300 g tuna kotletov prelitih z olivcem#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#4. 2 montana konzerve + pest lešnikov #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#5. 500 ml Isopure + pest lešnikov#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#6. verjetno kakšen telečji stake ali piščanec pri Jelenu (cca 300 do 400 g mesa) in nekaj zelenjave#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 14:26
Napisal/-a Tyasha
#ed_op#DIV#ed_cl#No ja, sj jst bi tud lahko napisala današnjega...#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#- 30g wheya, lešniki#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#- 2 jajci, piščančji zrezek, 3x omega3#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#- govej zrezek, zelena solata z olivcem#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#- hy pro, 15g konopljinga olja#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#- piščančji zrezek, 15g mletega lana, 3x omega3#ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 14:51
Napisal/-a Stasa
Tyasha je napisal/-a:#ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Staša: Jst bi umrla od tolk mal hrane. #ed_op#IMG src="/forum/richedit/smileys/smiley24.gif"#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#
#ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#To je bilo samo včeraj, ker časovno ni šlo drugače. Čeprav, če ti povem po pravici, sem bila neverjetno sita. #ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 14:58
Napisal/-a sapphire
#ed_op#span class="postbody"#ed_cl#ja sej v bistvu si jaz namenoma puščam malo
manevrskega prostora, ker že tako ali tako, nimam za zgubit 10kg, ampak
bistveno manj, pa imam vsaj nekaj "asov" še v rokavu..#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#danes pa jedilnik tak:#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#jutranji kardio na tešče#ed_op#br#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl#1.) whey#ed_op#br#ed_cl#2.) 2 jajčka, žlica olja makademije, žlica cottage-a#ed_op#br#ed_cl#3.) 2 veliki papriki, nafilani s fajn začinjeno mleto govedino, posuto s sirčkom, zraven še skleda motovilca z olivnim oljem#ed_op#br#ed_cl#4.) pol avokada, izdolbenega, nafilanega s sredico+tuno v lastnem soku+olivno olje+sok polovice limone#ed_op#br#ed_cl#5.) hy-pro z 1 dl. mleka, 3x omega 3#ed_op#/span#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 15:04
Napisal/-a Stasa
sapphire je napisal/-a:#ed_op#SPAN class=postbody#ed_cl##ed_op#BR#ed_cl#4.) pol avokada, izdolbenega, nafilanega s sredico+tuno v lastnem soku+olivno olje+sok polovice limone#ed_op#BR#ed_cl##ed_op#/SPAN#ed_cl#
#ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Evo, prva ideja. Pa paše skupaj okus tune in avokada?#ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 15:17
Napisal/-a fast
#ed_op#DIV#ed_cl#Piščančji segedin, katerega sem pred časom objavil pod zdravi recepti.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#A href="http://www.maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?t=15179"#ed_cl#http://www.maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?t=15179#ed_op#/A#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Možne so tudi drugačne izvedbe, kot recimo z govedino, puranom, pusto svinjino,... .#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 15:29
Napisal/-a sapphire
staša, meni je super, ker sredico avokada posolim, popopram, in dodam par kapljic olivnega, potem mi pa tuna res fajn zraven paše, ker je vse tako sveže...

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 15:30
Napisal/-a Stasa
#ed_op#DIV#ed_cl#Sliši se njama. V skrajnem primeru, če mi ne bi bilo všeč, bi pa mocarelo namesto tune dala. #ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 22:19
Napisal/-a Stasa
#ed_op#DIV#ed_cl#Moj današnji:#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Z: žlica makadamijinega olja, Safcol velika tuna z olivnim oljem#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#K: čevapčiči #ed_op#IMG src="http://www.maxximum-portal.com/forum/richedit/smileys//smiley9.gif"#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#M: nekaj lešnikov#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#V: puranji zrezek, gobice z žlico kisle smetane in olivnim oljem (začimbe: sol, česen in peteršilj), 3 g omega 3#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#IMG alt="image file name: 2kd8d91b86af.jpg" src="http://www.maxximum-portal.com/forum/richedit/upload/2kd8d91b86af.jpg" border=0#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Sr maj 21, 2008 22:48
Napisal/-a Stasa
tommy je napisal/-a:10g riža #ed_op#BR#ed_cl#
#ed_op#DIV#ed_cl# #ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Koliko pa je to zrnc? #ed_op#IMG src="/forum/richedit/smileys/smiley2.gif"#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#

OdgovorObjavljeno: Če maj 22, 2008 07:02
Napisal/-a tommy
Čist malo glih da ga čutim v ustih , hehe, no sej varieram če vem da bom naredu ornk trening je mičkn več #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley2.gif"#ed_cl#.