Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
DARILO ob nakupu Maxximum Pure Whey okus jabolko/cimet One More RAZPRODAJA
 
Danes je Po feb 19, 2018 16:33

Keto Q&A - Gašper Grom

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 61567

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe jan 26, 2018 08:15

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

moraš se pač odločiti. ali ti je všeč fast ali je glavni cilj mišična masa..
jaz sem se tudi imel najbolje ko sem jedel 1 do 2x na dan in nisem gledal kdaj je obrok glede na trening..
vendar sedaj ko je moj cilj optimizacija za misicno maso tudi na račun rahle izguba drugih prednosti se pač malo potrudim...


če rečeš strikten fastin potem ni tudi bcaa. vprašanje pa kakšen je ta vpliv v praksi. na papirju lahko da zmanšuje nekaj pozitinvih učinkov fastinga..

kreatin komot
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Zeus7

Mlečnozobec

Vnosov: 104

Pridružen: Ne jan 25, 2015 11:05

Odgovor So jan 27, 2018 12:50

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Grom je napisal/-a:
Zeus7 je napisal/-a:Zdravo. Imam eno vprašanje. Ravnam se po Gromovem jedilniku, ki mi ga je predpisal in sem z njim več kot uspešno shujšal potem pa nasedel kvazi strokovnjakom, da se z ketogeno prehrano ne da dobit mase in se zredil nazaj. Torej jedilnik oziroma prehrano imam poštimano. V štirih tednih sem dosedaj izgubil 6kg, s tem da je danes tehtnica kazala enako številko kot prejšni teden.

Jem enkrat do dvakrat na dan ter treniram v fitnesu z utežmi. Kardio samo pri ogrevanju in potem "za ohlajevanje."

In sedaj me zanima zakaj bi lahko do te ustavitve prišlo. Jaz razmišljam v dveh smereh: možno, da jem premalo obrokov oziroma maščob v obrokih in se telo še ni naučilo porabljat svoje maščobe, čeprav naj povem, da lačen nisem. Ali pa sem zaradi fitnesa dobil kaj puste oziroma mišične telesne mase.

In sedaj me zanima kaj menite o tem bolj izkušeni v prehrani kot sem jaz?


kakšno imaš sedaj prehrano


Po jedilniku ..

Prvi obrok jajca, zelenjava in maslo - odrezano pa sevirano surovo zraven. Tu pa tam kaki kos slanine, pršuta. Oziroma če grem delat popoldan je zraven piščančji file oziroma ribe. Čeprav pri ribah še mam rezerve malo, ker še ni blo lososa..
Drugi obrok če je pa je kakšna solata z bučnim/olivnim oljem, kos mesa cca 100g in oreščki (lešniki, mandlji, makedamija) + ta teden sem dodal 10g masla, ker ga dobim skos v službi zraven hladne malice, ki jo vzamem. In se mi zdi pametno pokoristit.

+ še ena rezerva je. Ne uporabljam omega3 (še za zdaj).

Sej bo.. počasi..
<< x

CamPUS

Senior Member

Vnosov: 646

Pridružen: Če jun 28, 2007 22:57

Odgovor Pe feb 09, 2018 11:02

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Pozdravljen Grom, eno vprasanje glede MCT z vebnostjo samih C8 gledano striktno iz pocutja, fokusa, delovanje mozganov... je kaksna opazna razlika od klasicnih mct z C8 - C10?

Hvala za odgovor!
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 61567

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe feb 09, 2018 13:14

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

teoretično je
vprašanje pa če se opazi v praksi
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

stammb

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: To jan 09, 2018 13:49

Odgovor To feb 13, 2018 09:11

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Pozdravljeni g.Grom in vsi ostali, ki prispevate in delite svoje izkušnje.

Že dolgo spremljam vaš portal in njegovo vsebino predvsem na temo ketonske oblike prehrane. Prebral sem veliko glede na to temo, vendar nekaj je teorija drugo so izkušnje ljudi, ki so šli čez tole oz. živijo ta način.

V glavnem z vstopom v leto 2018 sem tudi sam začel z ketonskim načinom prehranjevanja, kdor ne poskusi ne more sodit.

Glede na moje fizične lastnosti (43let, 89kg pri 172cm) in način življenja kamor spada pretežno sedeče delo se poskušam gibat kolikor se le da (dnevno 5-6k korakov, 1x na teden futsall, 1-3x na teden 1,5 - 2 uri na kolesu nekje na Pohorju, pozimi pa spinning).

Po primerjavi parih kalkulacij sem prišel do naslednjih makro vrednosti, katerih osnova je cca 25% energijski deficit ki znaša 1574kcal:

5% OH = 20g
23% B = 89g
72% M = 126g

Po več kot mesecu dni takega prehranjevanja se je teža zmanjšala za dobre 4kg, odstotek maščom v telesu (izmerjeno z diagnostično tehtnico) pa iz 23,7% na 22,4%. Mislim da je to čisto OK.


Ugotovitve:
  • želja po OH in sladkorju je popolnoma izginila
  • energijsko še kar niham, imam dneve ko sem poln energije, imam pa tudi neke energijske blackout-e
  • zadnji teden sem nekaj eksperimentiral in sem zmanjšal vnos kalorij na račun zmanjšanega vnosa M, ni bilo veliko zmanjšanje šel sem pa pod 70%. Sledilo je povečanje lakote predvsem v večernih urah, česar cel mesec prej nisem doživel. Zato sem vnos M vrnil na prejšnje vrednosti.


Me pa zanima naslednje:

  • vsake koliko časa je treba prilagoditi makro vrednosti, vsak mesec, vsakega pol leta?
  • kolikokrat na dan MORAŠ jesti. Jaz imam obvezno zjutraj 2 jajci pa cca 50g slanine, po potrebi še kak žlica kokosove masla ali ghee masla. Potem dobesedno ne čutim lakote dokler ne pridem iz službe. A bi si potem moral naredit do večera še dva obroka ali lahko razliko dnevnih zahtev zapolnim z enim obrokom?
  • kako veš da je telo popolnoma preklopilo na maščobne vire?
  • če sem popolnoma adaptiran in če zmanjšam vnos maščob pod 70% a se bo potem telo bolj agresivno lotilo svojih maščobnih rezerv, ki jih ne manjka? ali naj ostanem pri tem razmerju in lepo počasi dol z kilami?


Hvala lepa vsem za morebitne odgovore.

Boštjan
<< x

FRAN

Senior Member

Vnosov: 702

Pridružen: Sr feb 08, 2012 22:54

Kraj: Štajerska

Odgovor To feb 13, 2018 12:29

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Kako veš, da je telo popolnoma preklopilo na maščobne vire? Takrat ne čutiš lakote.

Smiselno bi bilo, da nihaš z dnevnimi kalorijami, je zelo dobrodošlo...pospešeno hujšaš in ohranjaš visok metabolizem. Poizkusi za začetek kakšen dan izpustiti zajtrk in ješ šele ko prideš iz službe. To je odlično za pospešeno kurjenje telesnih maščob. Torej imaš tisti dan 2 obroka. Ne vsak dan tako, ampak morda vsak tretji in pozneje vsak drugi dan. Količino dnevnih beljakovin bi bilo smiselno povečat na 1,5g na kg telesne teže. Torej ko boš shujšal boš jedel tudi manj beljakovin.

Poskrbi za vnos elektrolitov!
»Naj bo hrana vaše zdravilo. Naj bo zdravilo vaša hrana.« Hipokrat
Na ketogeni prehrani - striktni od 28.10.2013
Delni post ali Intermittent fasting
Prejšnja

Vrni se na Ketogena dieta

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Fit preobrazba z Gašperjem Gromom Maxx ENERGY BCAA -  moč aminokislin in kofeina
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.